Skip to content

WeWork Company
Informacioni është i përditësuar sipas të dhënave të QKB/Rregjistër Biznesi deri në datën: 2020-02-08 15:20:59
JSON

NIPT: L91911503U
Administrator: Cesare Guaglianone
Objekti i Veprimtarisë: Asistencën e shoqërive në sektorët e organizimit dhe menaxhimit administrativ, kontabilitetit fiskal e taksave dhe në kryerjen e obligimeve përkatëse. Realizimin e studimeve dhe kërkimeve në fushën juridike, organizimin e shoqërive, marketing administrativ, taksave dhe të punës, si dhe shkencave kompjuterike si në sektorin publik ashtu edhe në atë privat, me përjashtim të aktiviteteve profesionale të rezervuara dhe të mbrojtura. Konsulenca në fushën e ekonomisë për shoqeritë me vëmendje të veçantë në kontrollin e menaxhimin të biznesit të thjeshtë si në sektorin publik dhe në atë privat. Asistencë në çështjet e zhvillimit ekonomik në veçanti në planifikimin dhe realizimin e planeve industriale, artizanale, tregtare në zonat që u nënshtrohen stimujve financiar me përjashtim të aktiviteteve profesionale të rezervuara e të mbrojtura. Grumbullimin, analizimin dhe vlerësimin e të dhënave dhe suport informativ të natyrës tregtare, ligjore, hipokastale dhe financiare; analiza financiare, blerjen, përgatitjen dhe shitjen e informacionit tregtar. Kërkimet e statistikat e tregut, publikimin e raporteve periodike të informacioneve tregtare jo për individë privat, kërkimin dhe seleksionimin e personelit; aktivitetin e telemarketingut. Asistencë në zbatimin e sistemeve të kontabilitetit dhe mjeteve të ngjashme të kontrollit të menaxhimit si dhe të gjitha ato mjete statistikore (psh të dhëna bankare ) të nevojshme për ekzekutimin korrekt të veprimtarisë së përgjithshme të menaxhimit të vete institucioneve. Promovimin, organizimin dhe/ose menaxhimin, në vete ose emërimin e palëve të treta, me stafin e vet dhe/ose me ndihmën e palëve të treta, të kurseve dhe seminareve për trajnimin dhe kualifikimin profesional të sipërmarrësve dhe drejtuesve. Studim i personalizuar i logove, broshurave, prezantimi dhe çdo mjet tjetër tregtar për institucionet publike dhe private. Aktivitetin e revizionit të ndërmarrjeve, vlerësimin e ndërmarrjeve dhe të kuotave sociale, rishikim e kontroll kontabël, administrativ, financiar, efikasitet të jashtëzakonshëm e periodik të shoqërive dhe të enteve edhe për llogari të autoritettit gjyqësor, në përputhje me legjislacionin aktual. Studimin e disiplinave ekonomike, juridike, fiskale, të punës dhe proçedurat administrative që paraqesin kushtet thelbësore për arritjen e objektivave të lartpërmendura me përjashtim të aktiviteteve profesionale e të mbrojtur. Shoqëria, për arritjen e objektit social do të jetë në gjendje të ndërmarrë marrëveshje, sipërmarrje të përbashkëta me universitete publike ose private, si dhe institute profesionale, për realizimin e studimeve, projekteve dhe eksperimenteve me përfshirjen e studentëve, mësuesve gjithashtu përmes promovimit të bursave studimi të veçanta. Ushtrimin e asistencës dhe shërbimeve të konsulencës teknike, administrative, financiare, menaxheriale, sigurimet shoqërore, taksave, sigurimeve, ligjore, organizative, drejtuese e tregtare. Ofrimin e shërbimeve informatike, telematike dhe të tipit këshillues që nuk është i mbrojtur nga normativa të veçanta. Ushtrimin e shërbimeve të analizave të proçedurave informatike dhe mbledhjen e të dhënave statistikore. Aktivitet mbështetës konsulence për optimizimin e logjistikës së brendshme dhe të jashtme të biznesit. Ofrojmë shërbimet e nevojshme për menaxhimin ekonomik dhe administrativ të shoqërive, të çdo forme ligjore dhe të tjera subjekte, publike dhe private, si dhe punonjës autonom të institucioneve të pavarura jo tregtare. Ofrimin e shërbimeve në favor të shoqërive, konsorciume, shoqatave dhe institucioneve publike dhe private që kërkojnë asistencë në kontestin e aktiviteteve të promovimit dhe zhvillimit të tregtisë së jashtme ndërmjet studimit të tregut, operacioneve të import-eksportit, tenderave dhe rritjen e prezencës tregtare në kuadrin e bashkëpunimit ekonomik në nivel global. Konsulencë në fushën e sigurisë fizike dhe logjike të instalimeve, sistemeve dhe aparateve. Asistencë për shoqëritë në sektorët e testimit dhe analizës teknike në kontrollin e cilësisë së produkteve dhe shërbimeve të shitura dhe të proçeseve të prodhimit. Asistencë për krijimin e imprenditorive të reja gjithashtu nëpërmjet informacionit, udhëzimit, trajnimit dhe shërbimeve të konsulencës. Asistencë për marrjen e financimeve dhe të kredive në përgjithësi. Promovim dhe zbatim të studimeve dhe analizave sektoriale dhe iniciativave të tjera që synojnë rritjen dhe njohjen e tregut dhe imazhin e sektorit artizanal dhe ndërmarrjeve të vogla dhe të mesme. Asistencë për qytetarët privat në kryerjen e praktikave administrative, fiskale, bankare, financiare, hartimin e dokumenteve, siç janë kontratat, aktet publike ose private. Blerjen, shitjen, dhënien me qira dhe/ose menaxhimin e pasurive të patundshme vetjake. Shoqëria mund të veprojë edhe si agjenci biznesi për informacion, trajnim të proçedurave administrative në përgjithësi
Emërtime të tjera Tregtare: WeWork Company
Forma ligjore: Shoqëri me Përgjegjësi të Kufizuar SH.P.K
Viti i Themelimit: 10.07.2019
Rrethi: Durrës
Shteti ku vepron: Shqipëri
Origjina e Kapitalit: Itali
Kapitali Themeltar(Lekë): 12 191,00
Numri i pjesëve: 1
Lloji i pronësisë: Private
Nr. i administratorëve: 1
Femër/Mashkull: Mashkull
Statusi: Pezulluar
Leje/Licensa: -
Çështje Ligjore: Sipas vendimit të asamblesë së përgjithshme datë 16.07.2019,është vendosur ndryshimi i statusit nga aktiv në të pezulluar.
Ndryshime
Shënime: Kapitali i shoqërisë është 100 euro dhe është konvertuar në lekë me kursin e këmbimit të datës 08.02.2020.
Adresa:

Seli/Zyra Qendrore:
Durrës, Lagjja 3, Rruga Egnatia, Objekt 2 katësh, Zona Kadastrale 8514, Nr.Pasurie 4/280, Hyrja 1, Ap 10.

Akte. Tjetërsim Kapitali: Ekstrakti historik I regjistrit tregtar date 01.11.2019
Statuti I Shoqerise
Dokumenta Financiare:
Informacione Financiare
Punuar Nga : L.Kanani