Skip to content
1. Kryerja e shërbimit të rimorkimit të anijeve, Shërbimi i Transportit, Transportimi i Ekuipazheve të anijeve, Operacionet e ngarkim-shkarkimit. 2. Dhënia me konçesion e disa shërbimeve detare duke përfshirë: Portin e Durrësit, Portin e Vlorës, Portin e Shëngjinit, Portin e Sarandës, Romano Port, Portin e Petroliferes dhe të gjitha portet e hapura në Republikën e Shqipërisë.

ANIJET E SHERBIMIT DETAR
Last change(based on NBC extract ) made on: 2024-03-27 11:37:14

Tax Registration Number: J61825517G
Administrator: Bujar Hoti
Scope: Marrja e praktikave të anijeve në mbërritje (rade), transportimi i grupit të praktikës (autoritete portuale). Transportimi i ekuipazhit të anijeve, udhëtarëve nga rada në port dhe anasjelltas. Kryerjen e shërbimeve brenda akuariumit të portit. Kryerja e shërbimit rimorkiator të anijeve si gjate akostimit - ç'akostimit në porte edhe në raste avarije (defekti në det), e të tjera në përputhje me konventat detare ndërkombëtare. Kryerja e shërbimit ngarkim - shkarkim të mallrave me peshë të rëndë deri 100 ton me ndihmën e vinxhit lundrues. Furnizimin me ujë të ëmbël të anijeve shqiptare e të huaja sipas kërkesave të tyre. Gërmimin (thellimin), mirëmbajtja e kanaleve hyrëse akuariumeve, kalatave të porteve detare. Kryen shërbime polumbare për kontrollin e objekteve të nevojshme. Shoqëria mund të marrë pjesë në ndërmarrje apo shoqëri të tjera që kanë objekt të njëjtë ose të përafërt me të sajin dhe mund të kryejë direkt apo indirekt të gjitha operacionet tregtare, financiare me karakter të luajtshëm e të paluajtshëm, të pranojë dhe të lëshojë garanci për vete apo për të tretë, të marrë kredi dhe të kryejë çdo operacion bankar, konform legjislacionit në fuqi. Shoqëria mund të hapë dhe të mbajë llogari rrjedhëse në lekë apo në valuta të tjera, pranë bankave shqiptare apo të huaja, duke mundur gjithashtu të disponojë lirisht mjetet monetare të akumuluara në to, konform legjislacionit në fuqi. Shoqëria mund të punësojë me kohë të plotë ose të pjesshme profesionistë të mirënjohur nga fusha të ndryshme, konform legjislacionit në fuqi. Kryerja e shërbimit të emergjencës detare të operacioneve të kërkim-shpëtimit në det, të luftës kundra zjarrit dhe ndotjes ambientale, në të gjitha mjediset detare sipas ligjeve dhe konventave kombetare dhe ndërkombëtare.
Other Trade Names: ANIJET E SHERBIMIT DETAR
Legal Form: SH.A Koncesionare/PPP
Foundation Year: 16/12/1998
District: Durrës
Country: Shqipëri
Capital Origin: Shqipëri
Initial Capital: 106 485 000,00
Shares: 106 485
Child Company: Shoqeri konçesionare Sherbimi Detar, nje shoqeri me pergjegjësi te kufizuar, e themeluar me date 18.06.2020 sipas ligjeve te Republikes se Shqiperise, me numer identifikimi biznesi NIPT M01824503F, me adrese ne Durres, L.1, Rr At Erazmi, P. Fly, Nd. 54, H.3, K.11, Ap. 28, me likuidator Bujar Hoti. ANIJET E SHERBIMIT DETAR sh.a zoteron 100% te kapitalit te kesaj shoqerie. Shoqeria eshte c’regjistruar (Sipas te dhenave te QKB deri me date 04.03.2023)
Concessions and PPPs: Po
Type of Ownership: PPP - Partneritet Publik Privat
Number of Administrators: 1
Male/Female: Mashkull
Board Members: Sokol Hoti, Ilirjan Feri, Ardinela Dauti
Assets: Durrës, Furgon Mercedes Benz me targë AA 042 XB
Status: Aktiv
License(s): -
Legal Cases: I. Më datë 07.11.2018, me anë të urdhërit Nr. 4715 Nr. 8139 Prot., lëshuar nga shoqëria përbarimore “Strati Bailiff”s Service”, u urdhërua vendosja e masës së sekuestros konservative mbi aktivet e regjstruara në emër të palës debitore “Anijet e Shërbimit Detar” sh.a, për ekzekutimin e “Urdhërit të Ekzekutimit” datë 31.01.2018 të Gjykatës së Rrethit Gjyqësor Vlorë. Këto aktive do të qëndrojnë të bllokuara deri në një urdhër të dytë.

II. Me date 20.12.2021, me vendim te asamblese se aksionareve, u miratua nje kontrate shtese per disa ndryshime ne kontraten “Kontrate per dhenien me nen kontraktim pjeserisht te sherbimit te rimorkimit detar”, date 30.06.2020 midis paleve: Anijet e sherbimit detar “ SHA dhe “Sherbimi i rimorkimit detar” shpk, per ushtrimit e aktivitetit dhe ne portin e Vlores dhe Shengjit.
Changes
Date of participation: Në 24.02.2011 është mbajtur procedura konkuruese e lidhur me kontratën e parë konçesionare. Në 20.04.2017 është mbajtur procedura konkuruese e lidhur me kontratën e dytë konçesionare
Date of Acceptance: Në 05.04.2011 është shpallur fituesi për procedurën konkuruese të lidhur me kontratën e parë konçesionare. Në 04.05.2017 është shpallur fituesi për procedurën konkuruese të lidhur me kontratën e dytë konçesionare
Date of signing: 19.03.2012 - Kontratë e parë Konçesionare; 05.06.2017 - Kontratë e dytë Konçesionare
Contract Duration: 5
Term of Contract: Kontratë shërbimesh
Type of Activity: Transport
Value of Investment: 238374000
Concessionary Cost: Konçesionari do t'i paguajë Autoritetit Kontraktues një tarifë konçesionare të barabartë me 2% të xhiros vjetore para tatim fitimit që Konçesionari do të grumbullojë nga tarifat e shërbimit bazuar në deklarimet financiare të kontrolluara të shoqërisë konçesionare
Service Cost: Tarifat për shërbimin e rimorkimit janë:

Deri në 1000 GT - 150 Euro
1001 deri në 2000 GT - 200 Euro
2001 deri në 3000 GT - 350 Euro
3001 deri në 5000 GT - 500 Euro
5001 deri në 7000 GT - 600 Euro
7001 deri në 10000 GT - 760 Euro
10001 deri në 15000 GT - 950 Euro
15001 deri në 20000 GT - 1100 Euro
20001 deri në 25000 GT - 1300 Euro
Mbi 25000 GT për çdo 5000 GT 200 Euro shtesë mbi vlerën 1300 Euro

Ofertat që do të përmbajnë tarifa më të larta se këto nuk të pranohen.

I. Rimorkimi është i detyrueshëm për të gjitha anijet që transportojnë lëndë të rrezikshme e lubrifikantë, gjithashtu dhe për anijet e tjera të mallrave dhe udhëtarëve me kapacitet mbi 1000 GT.

II. Për rimorkimin e anijeve Ro-ro dhe të udhëtarëve aplikohet zbritje 20% të tarifës bazë.

III. Për rimorkimin e anijeve të ngarkuara me mallra të rrezikshme dhe karburante aplikohet shtesë 20% të tarifës bazë.

IV. Për rimorkimin e anijes pa ndihmën e makinerisë së saj aplikohet shtesë 50% të tarifës bazë.

V. Kur anija lëviz nga një kalatë në tjetrën paguhet 100% e tarifës.

VI. Tarifa për vënien e rimorkiatorit në gatishmëri (asistencë) miratohet në masën 40% të tarifës bazë.

VII. Tarifat e përcaktuara në këtë urdhër janë për kohen kur shërbimet kryhen nga ora 07:00 deri ne 17:00. Kur shërbimet kryhen nga ora 17:00 deri në orën 07:00, ditëve të diela dhe festave zyrtare, aplikohet një shtesë prej 50% mbi tarifën bazë.

VIII. Anijet që transportojnë lëndë të rrezikshme e karburante me gjatësi mbi 130 ml dhe anijet e mallrave me gjatësi mbi 140 ml e kanë të detyrueshëm shërbimin e dy Rimorkiatorëve gjatë hyrjeve dhe daljeve në porte pavarësisht nëse disponojnë paisje ndihmëse (bow thruster).

IX. Shërbimi i rimorkimit llogaritet sipas kohës së punës së kryer në bazë të tarifave të miratuara “Për një orë punë ose pjesë të orës”. Koha e punës llogaritet nga çasti i lëvizjes së rimorkiatorit nga baza e nisjes dhe mbaron në momentin e kthimit të tij në bazë.
Shënime: Kontrata konçesionare 1

I. Shoqëria ANIJET E SHERBIMIT DETAR nënshkroi Kontratën e Parë Konçesionare me Autoritetin Kontraktues Ministria e Punëve Publike dhe Transportit me datë 19.03.2012, me objekt: Kryerja e shërbimit të rimorkimit të anijeve, Shërbimi i Transportit, Transportimi i Ekuipazheve të anijeve, Operacionet e ngarkim-shkarkimit, me një afat 5 vjeçar.

Më datë 17.01.2011, është shpallur ftesa për ofertë për proçedurën konçesionare, siç provohet në urdhërin e Ministrit të Punëve Publike dhe Transportit nr. 08 datë 13.01.2011.

Më datë 24.02.2011, konçesionari ka paraqitur propozimin e tij në lidhje me këtë procedurë konkuruese.

Më datë 05.04.2011, nëpërmjet shkresës me nr. 186/2 Prot., datë 05.04.2011 “Njoftim Fituesi”, Autoriteti Kontraktues ka shpallur fituesin.

II. Autoriteti Kontraktor nëpërmjet kësaj Kontrate dhe në përputhje me parashikimet e saj dhe Ligjet, i jep Konçesionarit të drejtën për të ofruar Shërbimet Detare të mëposhtme :

a) Shërbimin e rimorkimit të anijeve gjatë operacionit të futjes e daljes nëpër porte, dhe akostimit në kalatat e porteve;
b) Shërbimin e transportit të grupeve të praktikës së autoriteteve portuale gjatë marrjes së praktikave të lira në rada;
c) Transportimin e ekuipazheve të anijeve nga rada në port dhe anasjelltas;
d) Operacionet e ngarkim-shkarkimit të peshave të rënda në det.

Kontrata konçesionare 2

I. Ministria e Transportit dhe Infrastrukturës me datë 04.01.2017, shpall proçedurën e hapur për dhënien me konçesion me objekt: Financimi, rehabilitimi, operimi, mirëmbajtja dhe transferimit të së drejtës së operimit dhe pronësisë (forma ROT) e shërbimit të anijeve detare, me shtrirje gjeografike: Porti i Durrësit, Porti i Vlorës, Porti i Shëngjinit, Porti i Sarandës, Romano Port, Porti i Petroliferes dhe të gjitha portet e hapura në Republikën e Shqipërisë.

II. Ankesat

Në datën 02.02.2017, operatori ekonomik ankimues “Romano Port” sh.a ka paraqitur ankesë pranë Komisionit të Prokurimit Publik, i cili mori vendimin për të mos pranuar ankesën.

Shoqëria aksionare konçesionare ROMANO PORT SHA ka ngritur pretendimet dhe kërkesat:

a. Për ndryshimin ose heqjen e disa pjesëve të kërkesave të dokumenteve të procedurës konkurruese pasi cënojnë të drejtat e fituara dhe të ratifikuara me ligj. Pasi të gjitha shërbimet që kërkohen të ofrohen në këtë procedurë konkuruese për Porto Romanon ofrohen tashmë në bazë të kontratës konçesionare të sipërcituar nga operatori ekonomik ( konçesionari) ROMANO PORT SHA . Autoriteti e konsideron zonën e Porto Romanos të lirë duke mos njohur kështu Kontratën Konçesionare të Romano Port.

b. Gjithashtu ROMANO PORT SHA pretendon se ne dokumentat standarde të procedurës ka vërejtur se konstatohet lehtësisht preferencë për shoqëri të caktuar.

c. Diskriminohen shoqëritë e huaja. Në garë mund të marrin pjesë vetëm operatorë që disponojnë certifikatat e regjistrimit të mjeteve në Regjistrin Shqiptar të Mjeteve Lundruese, ndërkohë që për një shoqëri të huaj ky kriter e ndalon pjesëmarrjen në garë.

d. Në dokumentet standarde të konçesionit në shtojcën 10 për Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, pika Kapaciteti Teknik, Autoriteti Kontraktues ka kërkuar që Njëri nga rimorkiatorët të jetë i tipit Azimuth Propeller System, ku specifikimet teknike nuk do duhet të kenë asnjë kërkesë apo referencë te ndonjë markë apo emër i veçantë, patentë, vizatim ose tip, origjinë specifike, prodhues ose sipërmarrës shërbimi.

e. Vlerësimi sipas formularit të përvojës në ujërat Shqiptare me 10 Pikë, është kriter diskriminues pasi operatorë privat apo ata PPP në treg, janë kryesisht pa eksperiencë në detari.

f. Konçesionari ROMANO PORT SHA pretendon të drejtën e rimorkimit të tankërave ( mjete portuale)

III. Anullimi

Në buletinin Nr. 12 të datës 27.03.2017 u publikua anullimi i procedurës konkuruese. Kjo proçedurë anullohet pasi u kur u hoq nga pezullimi në sistem nuk u ndryshua data e pranimit të dokumentave dhe sistemi e kaloi në statusin “e përfunduar në proces vlerësimi’’. Për këtë arsye të interesuarit potencialisht nuk patën mundësi të paraqesin oferta.

IV. Procedura konkuruese

Në datë 21.03.2017, është rishpallur ftesa për ofertë për procedurën konçesionare, siç provohet në urdhërin e Ministrit të Transportit dhe Infrastrukturës

Në datë 20.04.2017, është mbajtur procedura konkuruese “Për dhënien me koncesion të disa shërbimeve detare”, ku kanë marrë pjesë këta operatorë ekonomikë:

a) Gesmar-Gestione Marittime s.p.a, Ocean s.r.l, La Petrolifera Italo Rumena societa per azioni, përfaqësuar nga shoqëria Gesmar
b) Shoqëria aksionare Anijet e Shërbimit Detar

Më datë 17.05.2017, nëpërmjet shkresës me nr. 287511 Prot, datë 17.05.2017 "Njoftim Fituesi", Autoriteti Kontraktues njoftoi Konçesionarin për pranimin e ofertës së paraqitur nga ky i fundit. Në këtë mënyrë është s'kualifikuar shoqëria Gesmar-Gestione Marittime s.p.a, Ocean s.r.l, La Petrolifera Italo Rumena, për arsyet se nuk ka parashikuar Fee-koncesionare në ofertën e paraqitur dhe se mjetet që ofertuesi ka paraqitur nuk janë të regjistruara në Regjistrin e Mjeteve Lundruese në Republikën e Shqipërisë, si përcaktohet në Dokumentat Standarte.

Më datë 05.06.2017, u nënshkrua Kontrata e Dytë Konçesionare midis shoqërisë ANIJET E SHERBIMIT DETAR dhe Ministrisë së Transportit dhe Infrastrukturës me një afat nga data 05.06.2017 deri me datë 04.06.2022.
Contracting Authority: Ministria e Punëve Publike dhe Transportit (për kontratën e parë konçesionare); Ministria e Transportit dhe Infrastrukturës (për kontratën e dytë konçesionare)
Address:

Seat:
Durrës, Rruga "At Erazmi", ndërtesa. 54, H. 3, Ap. 28, 2025, Durrës

Address:
Vlorë, Porti Detar
Lezhë, Shëngjin, Porti Detar

Website:
http://www.ashd.al/index.php/en/

Akte/Marrëveshje Koncesionare: Kontrate Koncesionare 19.03.2012
Tarifat e koncesionit
ROMANO PORT SHA Ankesa 02.02.2017
Kontratë Konçesionare datë 05.06.2017
Ekstrakt historik i regjistrit tregtar 04.03.2023
Kontrate per shitjen e paketes shteterore te aksioneve 19.12.2007
Akti i themelimit dhe statuti
Kontrate shit-blerje aksionesh 16.04.2008
Kontrate shit-blerje aksionesh 14.10.2008
Kontrate shit-blerje aksionesh 28.11.2008
Kontrate shit-blerje aksionesh 08.01.2009
Kontrate shit-blerje aksionesh 23.01.2009
Kontrate shit-blerje aksionesh 20.02.2009
Kontrate shit-blerje aksionesh 13.03.2009
Kontrate shit-blerje aksionesh 12.05.2009
Kontrate shit-blerje aksionesh 01.06.2009
Kontrate shit-blerje aksionesh 31.08.2009
Kontrate shitje aksionesh 24.10.2009
Kontrate shitje aksionesh 18.03.2011
Kontrate shitje aksionesh 02.07.2012
Kontrate shitje aksionesh 27.04.2013
Kontrate shitje aksionesh 16.06.2015
Kontrate dhurimi kuotash 08.10.2019
Vendimi i asamblese se aksionareve per miratimin e nje kontrate shtese ndermjet "Anijet e Sherbimit Detar" sha dhe "Sherbimi i Rimorkimit Detar" shpk, date 20.12.2021
Ekstrakti Historik i Regjistrit Tregtar date 27.03.2024
Financial Documents: Bilanci 2007
Bilanci 2012
Pasqyrat financiare 2013
Pasqyrat financiare 2011
Pasqyra e ardhurave dhe të shpenzimeve 2014
Pasqyrat financiare 2015
Pasqyrat financiare 2009
Pasqyrat financiare 2008
Pasqyra e ardhurave dhe të shpenzimeve 2016
Bilanci 2010
Pasqyra e te ardhurave dhe shpenzimeve 2017
Pasqyra e te ardhurave dhe shpenzimeve 2018
Shenimet shpjeguese te PF 2018
Pasqyra e te ardhurave dhe shpenzimeve 2019
Shenimet shpjeguese te PF 2019
Pasqyra e te ardhurave dhe shpenzimeve 2020
Shenimet shpjeguese te PF 2020
Pasqyra e te ardhurave dhe shpenzimeve 2021
Shenimet shpjeguese te PF 2021
Pasqyra e Te ardhurave dhe Shpenzimeve 2022
Public Procurement Notices: Vendim i KPP 117. 08.03.2017 per koncesionin e shërbimeve të anijeve (Njoftimi)
Formulari njoftimit të fituesit(Prill 2012)
Njoftimi i Kontrates
Njoftimi i kritereve te përgjithshme dhe të vecanta të kualifikimit
Formulari i Publikimit të kontratës së nënshkruar 09.04.2012
Formulari njoftimit të fituesit
Dokumentet standarte te Koncensionit per Sherbimet e Anijeve Detare (Formulari)
Formulari i anullimit te koncesionit 12.03.2017
Ftesa per oferte 24.01.2011
Financial Information
Transaksione Thesari 2019-2022
Transaksione Thesari 2015-2018
Transaksione Thesari 2014
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2022: 3 307 200,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2021: 30 803 766,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2020: 90 155 772,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2019: 175 181 121,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2018: 217 780 195,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2017: 161 400 072,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2016: 211 065 944,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2015: 244 236 846,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2014: 216 146 609,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2013: 129 497 120,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2012: 47 294 648,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2011: 18 661 599,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2010: 14 743 557,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2009: 40 096 015,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2008: 17 719 631,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2007: 4 449 540,00
Profit before Tax (ALL Albanian Currency Lekë) 2006: 7 883 262,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2022:405 026 072,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2021:382 168 392,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2020:363 023 734,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2019:399 065 723,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2018:402 838 629,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2017:316 790 344,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2016:356 271 387,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2015:380 192 497,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2014: 354 286 397,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2013: 335 753 681,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2012: 336 837 780,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2011: 259 387 151,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2010: 231 484 649,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2009: 214 626 972,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2008: 108 863 162,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2007: 100 328 846,00
Annual Turnover (ALL Lekë) 2006: 82 488 072,00

Profit before tax versus Annual Turnover (in percentage) over the years:

2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022

Other Concessions


Worked By : A.Lala/L.Kanani